نوشته شده توسط : mgh


اقامت امریکا با سپرده گذاری
به عنوان مثال مهمترین اشکال شیوه های سپرده گذاری ایالات متحده سپرده گذاری در‌این مملکت با دریافت روادیدِ EB5 است که متقاضی ها می‌توانند با پول هایی نظیر 800 هزار و 1 میلیون 50 هزار دلار بیزینس خویش را فعال سازی کنند و از این روش اقامت دایم و یا این که گرین کارت مرز و بوم ایالات متحده را اخذ کنند. عده ای که از این شیوه مبادرت می نمایند در صدر اقامتی دو ساله اخذ می نمایند و عمل و کسب و کار خویش را فعال‌سازی می کنند. به‌دنبال با پرداخت مالیات و عدم ارتکاب جرم و سودآوری و کسب و کار غالب می‌توانند اقامت دایم خویش در مرزو بوم ایالات متحده را اخذ کنند و بعداز آن وارد مراحل دریافت گذرنامه ایالات متحده و اخذ شهروندی این مرزوبوم گردند. نیاز میباشد بدانید که با سفر به ایالات متحده از روش سپرده گذاری، کلیه طریق های سپرده گذاری درین مرزوبوم منتج به دریافت اقامت و ملیت نمی‌گردد. بیان این نکته نیز ضروری میباشد که با دقت به جابجایی قدرتی که در انتخابات ایالات متحده شکل گرفت و به مکان آقای ترامپ آقای بایدن سکان سر کردگی جمهوری این میهن را به ذمه گرفته میباشد؛ لذا می اقتدار انتظار داشت که درانتظار سیاست درهای گشوده و قانون ها تازه در امر اشکال نحوه های هجرت برای مثال سپرده گذاری در‌این مملکت باشیم. ملیت ایالات متحده از روش سپرده گذاری نیز با رعایت یک‌سری پروسه و اصول، قابلیت  مهاجرت به قبرس شمالی و امکان پذیر میباشد.

با وجود ابهام و دشواری در نحوه های متفاوت سپرده گذاری در ایالات متحده و همینطور بروز تنش هایی که فی ما در میان دولت های کشور ایران و ایالات متحده ساخت‌و‌ساز گردیده، می‌توانید از طریق سپرده گذاری در کانادا و گزینش شایسته ترین بیزینس کانادا که به مراتب ریلکس خیس و با مخارج کمتر قابلیت پذیر میباشد، این میسر را طی نمائید و پیروز به دریافت اقامت دایم و گذرنامه کانادا شوید. نکته مثبت این توصیه این میباشد که شما با سپرده گذاری در کانادا بعد از 3 الی 5 سال می‌توانید به شهروندی کانادا دست پیدا نمایید و با تبدیل شدن به یک شهروند کانادایی می‌توانید به آمریکا ایالات متحده سفر داشته باشید و حتی به اقامت و معاش در‌این مملکت نیز دست یابید.

دانلود 4 دقیقه 111 K ارسال
خرید بیزینس در ایالات متحده
یک کدام از گونه های سپرده گذاری در مرز و بوم ایالات متحده خرید بیزینس میباشد که ضمن سپرده گذاری، از این روش میتوانید اقامت ایالات متحده را دستیابی فرمایید. برای کارآفرینانی که در‌پی سپرده گذاری در ایالات متحده میباشند، خرید یک کسب و کار در ایالات متحده قادر است یک تصمیم متحول کننده و موثر باشد. برای خرید یک کسب و کار نیاز میباشد حالت مایحتاج از قبیل سرمایه کافی و مورد نیاز را داشته باشید و همینطور در تجارت خویش پرسنل استخدام نمائید. معمولاً کسب و کار هایی که نیاز به استخدام ده نیرو داشته باشد، در دسترس می باشند. سرمایه گذاران می‌توانند در کمپانی خویش درگیر به فعالیت شوند در صرت شغل در تجارت می‌توانند اقامت خویش را تمدید نمایند.
مدارک لازم برای سپرده گذاری در ایالات متحده
برای سپرده گذاری در ایالات متحده نحوه های مختلفی وجود داراست که مدارک مایحتاج با رعایت آن ها گزینش میگردد. در اینجا مدارک مایحتاج برای سپرده گذاری در ایالات متحده را معرفی خوا‌هیم کرد.

ارائه مدارک هویتی همانند شناسنامه
ارائه 2 قطعه عکس
ارائه مدارک مرتبط با سپرده گذاری(خرید ملک، تصویب کمپانی و…)
ارائه گذرنامه دارای اعتبار
ایفا تست های پزشکی ما یحتاج
ارائه تجارت پلن
ثابت تمکن مالی
کامل شدن هیبت I-526 و ارائه آن
سند جابجایی سرمایه
تواف طومار کاری





:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 تير 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: